Vragen?
Het Federaal Instituut voor Duurzame Ontwikkeling (FIDO) stelt zijn expertise ter beschikking en begeleidt u op weg naar een meer duurzame samenleving.
Heeft u vragen over:
- Duurzame ontwikkeling binnen de federale overheidsdiensten
- De Duurzame Ontwikkelingsdoelstellingen (SDG's – Sustainable Development Goals)
- Ondernemingen en mensenrechten
- Duurzame productieketens
- Duurzame overheidsopdrachten
- Het duurzaam organiseren van evenementen
- Duurzaamheidsrapportering
- Kritieke grondstoffen en duurzame ontwikkeling
- Rechtvaardige transitie
- Of een ander thema rond duurzame ontwikkeling in België?
Neem dan contact met ons op via het formulier hiernaast!
Klachten?

Het FIDO hecht veel belang aan de kwaliteit van zijn dienstverlening. Als u toch een opmerking heeft of een klacht wilt indienen, nodigen wij u uit om contact op te nemen met de klachtenbeheerder van het FIDO. Deze persoon behandelt uw klacht met de grootste zorg en stelt een gepaste oplossing voor. De klachtenbeheerder doet ook zijn/haar best om de werking van de dienst te verbeteren en te vermijden dat een gelijkaardig probleem zich in de toekomst opnieuw voordoet.
De klachtenbeheerder stuurt u een ontvangstbevestiging. Als uw klacht gegrond en ontvankelijk is, krijgt u daarbij een uniek nummer. U ontvangt binnen dertig werkdagen een antwoord en, afhankelijk van het geval, een voorstel tot oplossing, een rechtzetting... Let op! Een klacht is geen beroep. Wilt u een administratieve beslissing laten annuleren? Dan moet u beroep aantekenen bij de bevoegde instantie.
Bent u niet tevreden over het antwoord op uw klacht? Wendt u dan tot de Federale Ombudsman.